Forsendelse og frakt
Når vi har mottatt din bestilling vil du få en bekreftelse på e-mail. Lagervarer sendes normalt innen 1-3 virkedager. Ved bestilling av varer som ikke er på lager må lenger leveringstid påregnes og du vil bli kontaktet for å få et estimert tidspunkt for levering. Ta evt. kontakt med oss i forkant av bestilling for nærmere informasjon. Vi kan ikke garantere at varer som ikke er på lager kan skaffes. Enkelte varer har begrenset antall og/eller kan kun bestilles i et bestemt tidsrom. Fraktkostnad beregnes ut fra postens satser i forbindelse med din bestilling, eller fast frakt med kr. 99,- pr bestilling. 

Dersom en vare er tydelig skadet ved henting på posten må du umiddelbart gi beskjed til ekspeditøren for utfylling av postens erstatningsskjema. Ta deretter kontakt med oss.

Posten sender ut melding om ankommet pakke så snart den ankommer ditt lokale postkontor. Deretter sendes en melding om uavhentet pakke etter 7 dager. Dersom pakken ikke er hentet innen 14 dager, returneres den til oss. Dersom du unnlater å hente pakken på postkontoret og ikke har tatt kontakt med oss for evt. retur, vil du motta en faktura fra oss for å dekke fraktkostnader tur/retur samt håndteringsgebyr på kr. 350,-. Ved evt. tilbakebetaling av innbetalt beløp til konto vil dette beløpet trekkes fra før utbetaling.

Du kan også hente varene hos oss i Lier etter avtale. Da bestiller du på vanlig måte i nettbutikken på forhånd, for å være sikker på at varen ikke blir utsolgt før den hentes. Det kan betales med kort ved bestilling eller kontant ved henting.

 

Betaling

Oppkrav
Hvis du har valgt oppkrav vil oppkravsgebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .